Категорії
Вас вітає наш магазин
у нашому ассортименті Ви знайдете:
мастила та масла
техничні рідини
фарби та лаки
автохимію та автокосметику
товари для детейлінга
На папері може здатися, що можна взяти Porsche Cayenne S, додати до нього кілька спортивних опцій і отримати щось, що практично нічим не відрізняється від щойно оновленого Porsche Cayenne GTS 2025 року, побудованого на базі новітнього Cayenne, представленого минулого року. Будучи на рівень вищим за базовий Cayenne, S за $104 тисячі оснащується тим самим 4,0-літровим V-8 двигуном “твін-турбо” і пропонує практично те саме базове обладнання, що входить до стандартної комплектації GTS за $127 тисяч і вище, включно з пневматичною підвіскою з адаптивними амортизаторами Porsche Active Suspension Management (PASM), задньою віссю Porsche Torque Vectoring, спортивним вихлопом і безліччю варіантів коліс збільшеного розміру, окрім 20-дюймових дисків.
У такій комплектації Cayenne S дешевше GTS приблизно на десять тисяч – то навіщо ж обирати GTS?
Тому що S – це не зовсім GTS
Здебільшого, як і інші моделі GTS у лінійці Porsche, Cayenne GTS бере обладнання, що пропонується на інших, менш потужних Cayennes, та комбінує його таким чином, що ви не зможете в точності повторити його, обираючи опції на інших варіантах.
Незважаючи на те, що твін-турбо 4,0-літровий V-8 двигун використовується в моделі S, версія GTS отримує додаткові 25 к.с. , що в сумі становить 493 к.с.(ці показники на 40 к.с. більше, ніж у Cayenne GTS 2021-2024 років).
Стандартні пневморессори та амортизатори підвіски PASM у GTS опускають кузов на 0,4 дюйма нижче порівняно з тими самими компонентами на Cayenne S, а також тут є ноу-хау від спортивної моделі Cayenne Turbo GT. Наприклад, передні кермові наконечники перенесені з цього Cayenne і забезпечують додатковий негативний розвал на 0,58 градуса для передніх шин.
Крім стандартного обладнання та механічних змін у Cayenne GTS є функції, які ви просто не можете отримати на S, включно зі збільшеними передніми повітрозабірниками та пакетом Lightweight Sport, який, за словами Porsche, зменшує вагу на 55 фунтів завдяки полегшеній панелі даху, задньому диффузору з вуглецевого волокна і видаленню деяких шумопоглинаючих матеріалів. На завершення Porsche пропонує пакет Sport Design, який поєднує в собі чорні глянцеві накладки на крила, бічні панелі та інше зовнішнє оздоблення, а також забарвлені в червоний колір гальмівні супорти, тоновані фари і задні ліхтарі та темно-сірі 21-дюймові диски Spyder Design.
Автор Sergbard
1 коментар до Porsche Cayenne GTS 2025
Коментарі закриті.
Вас вітає магазин “Автомолл”
У нашому асортименті представлені :
- Мастильні матеріали та присадки до палив і мастил.
- Автохімія для ремонту, детейлінгу та обслуговування промислового обладнання та автомобілів.
- Фільтри для всіх видів техніки.
Hi, this is a comment.
To get started with moderating, editing, and deleting comments, please visit the Comments screen in the dashboard.
Commenter avatars come from Gravatar.